Regulamin


Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez sprzedającego.

Sprzedającym jest Outletelektryczny.pl Filip Przesławski z siedzibą w Obornikach przy ul. Kowanowska 15 19 NIP Nr 606-00-25-047 Regon 301519048


Administratorem Państwa danych osobowych jest  Outletelektryczny.pl Filip Przesławski z siedzibą w Obornikach przy ul. Kowanowska 15 19 NIP Nr 606-00-25-047 Regon 301519048 e-mail  info@outletelektryczny.pl  Państwa dane osobowe przetwarzane będą  tylko w celu  i zakresie wynikającym z  zawartej umowy.Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych to art.  6 ust.1 lit. B  rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. Dostęp do Państwa danych osobowych posiadają jedynie osoby legitymujące się stosownym upoważnieniem od administratora w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy oraz podmioty zewnętrzne na podstawie przepisów prawa lub odrębnej umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych takie jak np. firma kurierska. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat po wykonaniu umowy.Posiadają państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie  bez wpływu na zgodność  z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do  Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Outletelektryczny to sklep gdzie szybko i bezpiecznie można kupić akcesoria elektryczne, elektroniczne oraz oświetlenie w atrakcyjnych cenach. Outletelektryczny.pl dokłada starań, aby na każdym proces zakupów był prosty i nie sprawiał żadnych problemów. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt:
E-mail: info@outletelektryczny.pl
Telefon: 797 404 917 lub 694 943 881

Kupującym w sklepie internetowym Outletelektryczny.pll może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.

Przesyłki są dostarczane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.


Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.

 

Przedmiot transakcji


Przedmiotem transakcji są towary wymienione i opisane na stronie internetowej sklepu Outletelektryczny.pl, opisane na stronie w chwili składania zamówienia jako DOSTĘPNE. Outletelektryczny dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była zawsze aktualna. Gdyby jednak zdarzyła się sytuacja, że niektóre z oferowanych towarów są w danej chwili niedostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.

Outletelektryczny.pl ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru . W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy Kupującemu. 

Outletelektryczny.pl ma w swej ofercie 3 grupy towarów: nowe, outlet, ekspozycyjne. Dla łatwiejszej identyfikacji w sklepie zastosowano oznaczenia graficzne naniesione na zdjęcia towarów. Odpowiednia ikona znajduje się na zdjęciu głównym (zdjęcie domyślne).

     - W przypadku gdy na zdjęciu głównym towaru widniej taka grafika, jest to informacja, że towar jest oryginalnie zapakowany przez producenta. Jest to towar nowy.

 - W przypadku gdy na zdjęciu głównym towaru widniej taka grafika, jest to informacja, że asortyment ten nie jest fabrycznie nowy.

Towar pochodzi ze zwrotów od dystrybutorów i może ale nie musi posiadać zadrapania lub zarysowania. Możliwy jest również brak lub uszkodzone opakowanie. Gwarantujemy, że żadna z wad wyżej wymienionych nie wpływa negatywnie na użyteczność oferowanego towaru. Wybierając produkty tak oznaczone korzystamy z specjalnej oferty cenowej.

  - Ostatni i zarazem najbardziej korzystny wariant to produkt oznaczony jako "EKSPOZYCYJNY". Tutaj cena jest najniższa. Pochodzenia produktu nie trudno się domyślić, jest to asortyment zwracany ze sklepów do dostawcy. Podobnie jak w poprzednim przypadku wadą produktu może być uszkodzone opakowanie lub jego brak. Dodatkowo w przypadku tak oznaczonej oferty możliwe jest, że obudowa będzie zadrapana lub zarysowana. Może też być brak jakiegoś z elementów nie będącego integralną częścią głównego urządzenia np. brak zasilacza, brak żarówki, brak baterii. Wszystkie wady są dokładnie opisane i można je zobaczyć na zdjęciach.

 

Na wszystkie używane towary oferowane przez Outletelektryczny.pl wystawiana jest rękojmia.

 

Cena


Ceny towarów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT właściwy dla danego towaru i wliczoną opłatę KGO)

 

Zamówienia


Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu wyłącznie za pośrednictwem witryny internetowej www.outletelektryczny.pl

Na wszystkie zamówione towary Sprzedający wystawia dowód zakupu (fakturę lub paragon fiskalny).

Kupujący upoważnia Outletelektryczny.pl do wystawienia faktury bez podpisu Kupującego.

Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedającego oraz ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia oraz wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach związanych z realizacją umowy sprzedaży.

Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza w serwisie internetowym i podanie numeru telefonu i adresu e-mail.

Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system, aby przy następnym zamówieniu nie musiał ponownie wypełniać formularza .W tym celu należy podać hasło (znane tylko Kupującemu). Przy następnych zakupach w Outletelektryczny.pl wystarczy tylko się zalogować do systemu przez wprowadzenie w/w hasła. Zalogowanie pozwala także na śledzenie na stronie Sprzedającego etapów zamówienia, przeglądania historii zamówień, edycji danych Kupującego oraz zmiany hasła. 

Po złożeniu zamówienia Sprzedający generuje e-mail (wysłany na podany w zamówieniu adres), w którym znajdować się będzie potwierdzenie zamówienia oraz dalsze instrukcje

  • w przypadku płatności za pobraniem – informacje o wysłaniu towaru
  • w przypadku płatności przelewem – numer konta
  • w przypadku płatności internetowych - przekierowanie do odpowiedniej witryny



W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia z winy Kupującego (np. błędny numer telefonu lub e-mail) w ciągu 48 godzin, zostanie ono anulowane. Outletelektryczny.pl będzie upoważniona do anulowania zamówienia w przypadku wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mogą uniemożliwiać wykonanie umowy sprzedaży.

Termin ważności zamówienia przy płatności przelewem wynosi 7 dni od daty jego złożenia. Jeżeli Kupujący nie uiści należności wynikającej z zamówienia na wskazany numer konta w wyżej wymienionym terminie zamówienie zostaje anulowane, a Kupujący nie może żądać od Outletelektryczny.pl jego realizacji.

 

Formy płatności

  1. Ceny podane w Sklepie internetowym wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto, zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła.
  2. Do każdego Zamówienia dołączany jest Dowód zakupu (paragon lub faktura VAT).
  3. Kupujący niebędący osobą fizyczną, w celu realizacji Zamówienia, upoważnia Sprzedawcę do wystawiania Dowodu zakupu bez podpisu odbiorcy.
  4. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. Kupujący może wybrać jeden z możliwych sposobów płatności:
    1. płatność za pobraniem,
    2. płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy,
    3. płatność gotówką (przy odbiorze Produktu),
    4. płatność internetowa za pomocą systemu płatności – np. PayU.
    5. płatność kartą płatniczą za pomocą PayU - Visa, Visa Electron, MasterCard lub Maestro.
  5. Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia
  6. Jeżeli Kupujący nie dokona płatności w terminie 7 dni od daty potwierdzenia Zamówienia, Sprzedawca wezwie Kupującego do dokonania płatności. W przypadku bezskutecznego wezwania, Sprzedawca ma prawo anulować Zamówienie, informując o tym Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.
  7. Produkty wysyłane są w ciągu 1 dnia roboczego, od momentu zaksięgowania 100% środków pieniężnych na koncie Sprzedawcy (z wyłączeniem płatności za pobraniem).


Uwaga! Opcja ważna tylko w przypadku przesyłek gdzie kwota pobrania nie przekracza 10000 zł.



 Dostawa i transport


Czas wysyłki uzależniony jest od następujących czynników
1. Przy płatności wpłata/przelew czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto.
2. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
3. Jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 15:00, czas wysyłki ulega wydłużeniu o 18 godzin.

Koszty związane z dostarczeniem zakupionych towarów naliczane są automatycznie i widoczne są dla Państwa przy każdym oglądanym towarze (cena widoczna przy produkcie dotyczy płatności przelewem). Dodatkowo po przejściu w zakładkę "PŁACĘ" wyświetlają się ostateczne koszty transportu. Przejście w tą zakładkę nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia. Podane ceny są cenami brutto, czyli zawierają już podatek VAT.

Cena za transport uzależniona jest od wagi brutto wybranego towaru (towar wraz z opakowaniem) bądź przedziału wagowego w jakim zmieści się wybrany sprzęt (w przypadku zakupu więcej niż jednego produktu) i w całości pokrywana jest przez kupującego.

Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem:

Firmy kurierskiej- standardowy termin doręczenia wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłania. Maksymalna waga wysyłanego sprzętu to 300 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport). Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg.

Outletelektryczny.pl nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostawie zakupionego towaru wynikłych z winy firm kurierskich.

W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do magazynu Outletelektryczny.pl. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).

W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do Outletelektryczny.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

 

Zasady promocji „wysyłka w 24 godziny” 

Cały asortyment oferowany w sklepie jako "dostępny natychmiast" posiadamy na własnym magazynie i staramy się realizować wysyłki natychmiast po otrzymaniu zamówienia. 
Outletelektryczny.pl obowiązuje się, aby przesyłka została nadana w wyznaczonym czasie. 

Wyłączenia:

  • jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (soboty, niedziele i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
  • jeżeli zamówienia dokonano po godzinie 15:00, czas wysyłki może ulec wydłużeniu o dodatkowe 18 godzin.
  • nie dotyczy zamówień, zawierających również produkty nie objęte niniejszą promocją.
  • przy płatności przelewem na konto, czas wysyłki naliczany jest od momentu wpłynięcia środków na konto Outletelektryczny.pl

 

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych


W chwili odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki należy bezwzględnie w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej, spisać protokół szkody, który powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do Outletelektryczny.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce.

Kupujący ponadto zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Outletelektryczny.pl pod nr telefonu podanym na stronie internetowej Outletelektryczny.pl, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki. 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych i innych zastrzeżeń opisanych powyżej rozpatrywane będą tylko na podstawie pisemnego protokołu sporządzonego w momencie odbioru przesyłki i potwierdzonego podpisem przedstawiciela firmy kurierskiej. Dokument powinien być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden pozostaje u odbiorcy przesyłki.

 

Gwarancje i reklamacje


Każdy zakupiony nowy towar w sklepie Outletelektryczny.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta.

W jaki sposób składać i w jakim czasie zostaną rozpatrzone:
W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy zgłosić reklamację w ramach gwarancji bezpośrednio w serwisie producenta lub zgłosić reklamację u Sprzedawcy drogą mailową. Adres pod którym należy zgłaszać reklamacje: info@outletelektryczny.pl

Podstawą uznania roszczeń reklamacyjnych Kupującego dotyczących wymiany towaru jest oświadczenie autoryzowanego serwisu lub gwaranta. 

Nie podlega reklamacji lub wymianie towar, gdy autoryzowany serwis stwierdzi, iż zgłoszona usterka powstała w wyniku niewłaściwego zamontowania, uruchomienia lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub z instrukcją obsługi.
Koszty odesłania towaru do reklamacji ponosi Kupujący. Jeżeli reklamacja zostaje uznana, Outletelektryczny.pl zwraca koszty przesyłki towaru. 

Sprzedający rozwiąże sprawę przedłożonej mu droga elektroniczną reklamacji w terminie 14 dni.

Zwroty


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy.

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość dotyczącej usług finansowych, m.in. czynności bankowych (np. otwarcie rachunku oszczędnościowo- -rozliczeniowego), umów kredytu konsumenckiego, 14- dniowy okres odstąpienia od umowy bez podania 

Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, nieuszkodzony, z kompletnym wyposażeniem, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu.


Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą lub paragonem fiskalnym oraz oświadczeniem zwrotu, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu wraz z instrukcją obsługiJeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione Outletelektryczny.pl gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. 


Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Outletelektryczny.pl na koszt odbiorcy.

W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny na numery podane wyżej, lub kontakt mailowy na adres: info@outletelektryczny.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.

 

Postanowienia końcowe


Wszystkie towary, nazwy i znaki handlowe publikowane na stronach www sklepu internetowego Outletelektryczny.pl są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. 

Zawartość stron internetowych Outletelektryczny.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego, należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy. 

Outletelektryczny.pl informuje, że informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronach Outletelektryczny.pll są zgodne z danymi katalogowymi producentów. 

Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z jego zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę. Outletelektryczny.pl danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997 Nr 133 poz.883 wraz ze zmianami). 

W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa. 

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Outletelektryczny.pl oznacza akceptację postanowień tego regulaminu.


" Ogłoszenia w sklepie Outletelektryczny.pl są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy, nieaktualność ogłoszenia lub brak towaru w magazynie"

Zapis ten został zamieszczony ze względu na możliwość niezamierzonych pomyłek.
Prosimy o kontakt jeśli zauważysz błędy!!!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl